14.12.2018, 11:46am , جمہ (GMT+1)
 
وفاقی کابینہ کا بھارتی سرجیکل اسڑائیک کا دعوی مسترد،کنٹرول لائن پر بھارتی فورسز کی بلا اشتعال فائرنگ کو سیز فائر کی خلاف ورزی قرار دیا ہے۔ ; ایل او سی کی پہلی دفاعی لائن پر بلااشتعال فائرنگ کے جواب میں پاکستانی فورسز کی فائرنگ سے تتہ پانی سیکٹر میں بھارتی فوج کے اہلکار بھی ہلاک ; بھارتی ہٹ دھرمی کے باعث سارک سربراہ کانفرنس ملتوی ،انیسویں سارک سربراہ کانفرنس نومبر میں اسلام آباد میں ہونی تھی، بھارت کا شرکت سے انکار ; پاک بھارت کشیدہ تعلقات ۔ بھارت نے کہا ہے کہ وہ نومبر میں اسلام آباد میں ہونے والی سارک کانفرنس میں شرکت نہیں کرے گا۔ ; امریکی صدارتی مباحثوں کی تاریخ میں ایک مرد اور خاتون امیدوار کے درمیان پہلامباحثہ ۔ ۔دنیا بھر دس کروڑ لوگوں نے یہ مباحثہ براہ راست دیکھا
        [تفصیلی تلاش]
 
 
اہم ترین   
ریڈیو پاکستان نے لاہور کے تاریخی ریڈیو اسٹیشن کا ایک اہم اسٹوڈیو اولیں ناشر اعلان قیام پاکستان مصطفیٰ علی ھمٰدانی کے نام سے موسوم کر دیا
یکم نومبر دو ہزار بارہ عالمی اخبار کی چوتھی سالگرہ ہے۔آن لائن اردو اخبارات میں عالمی اخبار سنجیدہ صحافت کا معیار بن چکا ہے
 
رپورٹس/ملٹی میڈیا
 

ناقصاں را پیر کامل۔۔۔ کاملاں را راہنما ۔ از ۔ ارشاد ہاشمی ۔جرمنی
18.10.2012, 04:10am , جعمرات (GMT+1)

ارشاد ہاشمی ۔ وائس چیئرمین پاک یور و جرنلسٹس فورم
‎ناقصاں را پیر کامل۔۔۔ کاملاں را راہنما

علم بہت بڑی دولت ہے ۔ علم سے عقلمندی اور ذہانت میں اضافہ ہوتا ہے ۔ علم سے دین و دُنیا ہے ۔ علم ذریعہ ہدائت ہے ۔ علم دُنیاوی ترقی کا سبب ہے۔ علم ایک روشنی ہے جس کیلئے ہر انسان کے لئے اپنی اوقات کے مطابق علم حاصل کرنا لازمی ہے ۔ اسی لئے ہمارے پیارے رسول حضرت محمدّ مصطفٰے صلی اللہ علیہ و سلم نے حصول ِ علم کو ہمیشہ ترجح دی اور فرمایا کہ علم کے حصول کے لئے ہر ممکن کوشش کرنی چاہے یہاں تک کہ تمہیں دُور دراز یعنی چین تک ہی کیوں نہ جانا پڑے ۔ اُس وقت زمینی مسافت بھی انتہائی مشکل تھی جو آج دوسرے ذریعوں سے اتنی مشکل نہیں رہی پھر بھی مشکل ہے ہر شخص کے بس کی بات نہیں ہے۔

 جہاں تک علوم کا حصول ہے ان کی افادیت سے کسی کو انکار نہیں ہو سکتا ۔ ہر علم کے جاننے اور سیکھنے کے لئے ایک قابل عالم اور اچھے اُستاد کی رہنمائی کی شد ت سے ضرورت ہوتی ہے ۔ اُستاد کا ایک اعلیٰ مقام ہوتا ہے۔ ایک اچھا اُستاد اپنے شاگرد کی زندگی بدل کر رکھ دیتاہے۔ مگر کچھ شخصیات ایسی بھی ہوتی ہیں جو اپنا مطلوبہ علم حاصل کرنے کے ساتھ ساتھ اُس علم کی گہرائیوں میں ڈوب جاتے ہیں جہاں سے تحقیق کا کام شرع ہوتا ہے ۔

 یہ تحقیقی گوہر ِ نایاب علم کے پیاسوں اور علم کے اُستادوں کے لئے مشعل ِ راہ ہوتے ہیں ۔ یہی وہ ہستیاں ہوتی ہیں جن کے متعلق اگر ’’ ناقصاں را پیر ِ کامل ۔۔۔ کاملاں را راہ نماء ‘‘ کہا جائے تو بے جا نہ ہو گا ۔ ایسی ہی ہستیوں میں جناب صفدر ہمدانی کا نام بھی شامل ہے ۔

 صفدر ہمدانی صاحب پاک یورو جرنلسٹس فورم کے چیئرمین ’’ آن لائن عالمی اخبار ویب سائٹ ‘‘ کے مدیر ِ اعلیٰ اور نامور ’ بے باک اور سینئر صحافی ہونے کے علاوہ ہمہ جہت شخصیت ہیں ۔ صحافت ان کو اپنے نامور والد ِ محترم مرحوم مصطففٰے علی ہمدانی سے ورثہ میں ملی جو نشریات کی دنیا کا ایک تاریخی نام ہے اور لسانیات کے حوالے سے جنکی خدمات تاریخی اور بے مثال ہیں ۔

صفدر ہمدانی صاحب جوصحافت کی دنیا کا تابندہ ستارا ہیں جن کی اس فیلڈ میں شاگردوں کی ایک طویل لسٹ ہے۔ ادب ’ شاعری اور مرثیہ نگاری میں ایک معتبر مقام رکھنے کے ساتھ ساتھ تصنیف اور تحقیق میں بھی اُنکو ایک خاص مقام حاصل ہے ۔

یہی وجہ ہے کہ کچھ یونیورسٹیوں میں ہمدانی صاحب کی تصنیف اور تحقیق پر ایم اے کے فائنل یا پی ایچ ڈی کے سٹوڈنٹس کو تھیسس دئے جاتے ہیں ۔ جو اُن کو خراج ِ تحسین اور اُن کے ورک کو معتبر تسلیم کرنا ہے ۔

 حال ہی میں ایجوکیشنل یونیورسٹی لاہور سے ایم اے آر بی ایڈ فائنل کی ایک طالبہ مس مصباح ا اعظم نے جناب ہمدانی صاحب کی معیاری اور دل سوز ’’ مرثیہ نگاری ‘‘ پر تحقیقی تھیسس لکھ کر کامیابی حاصل کی ہے یہ تھیسس ایک کتاب کی شکل میں چھَپ چکی ہے ۔ جس کے لئے مس مصباح اعظم ’ نگران پروفیسر صائمہ عمران اور جناب صفدر ہمدا نی مبارک باد کے مستحق ہیں ۔

میں پاک یورو جرنلسٹس فورم کے وائس چیرمین کے طور پر اپنی تنظیم کے تمام ارکان کی طرف جناب صفدر ھمدانی کو مبارکباد پیش کرتا ہوں اور دعا گو ہوں کہ اللہ تعالی انکو باعزت رکھے اور مزید کامیابیاں عطا کرے

تحریر ۔ارشاد ہاشمی ۔ وائس چیئرمین پاک یور و جرنلسٹس فورم

:دیگر مضامین
(17.10.2012) ملالہ یوسف زءی برمنگھم مینں زیر علاج ہے۔طویل نگہداشت کی ضرورت ہے
(16.10.2012) وطن عزیز پاکستان کے پہلے وزیر اعظم شہید ملت لیاقت علی خان کی 61 ویں برسی
(14.10.2012) دور حاضرکی عبادت گاہوں کے سربراہان وقائدین کا کردار۔۔24ویں قسط ۔ سید اکمل حسین
(11.10.2012) ہار گئے ہیں امن کے دشمن اور ملالہ جیت گئی۔صفدر ھمدانی
(10.10.2012) سوات میں ملالہ یوسف زئی پر حملہ۔ زندگی موت کی کشمکش میں مبتلا
(09.10.2012) جل، جنگل اور زمین. مهاپدياترا آگرہ سے 11 اکتوبر کودہلی کی طرف کوچ کرے گی.
(07.10.2012) مسلمانوں کا امیج مغربی ذرائع ابلاغ متواز پیش نہیں ہوتا
(03.10.2012) ہانسلو میں اشتیاق خان کی والدہ کی برسی پر مجلس مرثیہ کا انعقاد کیا گیا
(02.10.2012) موہن داس کرم چندر گاندھی کا یوم پیدائش پورے جوش و خروش کے ساتھ منایا جا رہا ہے
(01.10.2012) فرینکفرٹ میں ہونے والے ایک حالیہ مشاعرے میں چھ سامعین اور باقی سب شعرا تھے
(29.09.2012)  پاکستان کی ایک تہائی سے زیادہ آبادی غربت کی لکیر سے بھی نیچے
(27.09.2012) شریف اکیڈیمی کے سربراہ اور جرمنی کے شاعر شفیق مرآد احمدیت سے تائب ہوگئے
(27.09.2012) ماڑی انڈس میں ایک سو جوڑوں کی اجتماعی شادی کی تقریب منعقد ہوئی
(26.09.2012) ادب کے نام پر برلن اور فرینکفرٹ میں ہونے والی تقریبات ناکامی کا شکار ہو گئیں
(23.09.2012) اشاعت مکرر۔تاریخی اشعار کہنے والے ''حسنی '' کو میں ایک دہائی سے جانتی ہوں ۔ڈاکٹر نگہت نسیم
(22.09.2012) توہین رسالت فلم کے خلاف پاکستان میں جمعے کے روز کے احتجاجی مظاہرے پرتشدد ہو گئے
(21.09.2012) جر منی ۔ سانجھا پنجاب کے ترقی پسندوں کا اکٹھ اور پنجابی ادبی سنگت جرمنی کی تشکیل نو
(18.09.2012) مذہب پر منافرت کے دھندے بند کیے جائیں ۔ فرینکفرٹ میں مذاکرہ
(17.09.2012) ایفیڈرین کوٹہ کیس میں سابق وزیر اعظم یوسف گیلانی کا بیٹا بھی ملوث ہے
(15.09.2012) اداکار لہری کو کراچی میں سپر، خاک کر دیا گیا۔انکی زندگی پر ایک نظر



 
تمام خبریں  
مضامین/تجزیات   
عالمی خبریں   
عالمی اخبار تازہ ترین   
پاکستان/ بھارت   
ایشیا/یورپ/آسٹریلیا   
مشرق وسطیٰ/افریقہ   
اعلان و انتخاب آجکا دن   
رپورٹس/ملٹی میڈیا   
بیاد سید عاشور کاظمی  »
عالمی اخبار کھیل   
صحت/سائینس   
شخصیات، انٹرویوز   
عالمی اخبار ادبیات   
Reports,Naheed Gallery   
Pak/India/Gulf   
International/Sports   
 
  بیاد سید عاشور کاظمی   
  مزید ++
 

  عالمی اخبار  کے ادارتی عملے میں مختلف عالمی اداروں کے اپنے اپنے شعبے کے ماہرین شامل ہیں اور اس اخبار میں خبروں،تبصروں اور کالموں کے علاوہ ہر موضوع اور ہر کسی کے لیئے مواد موجود ہے۔ عالمی اخبار کی پالیسی صاف ستھری ،آزادانہ اور بے لاگ صحافت ہے۔
. رابطہ ٹیلی فون:  لندن447796515479+ ،  آسٹریلیا 61425201035+ ،  ای میل:  رابطہ@عالمی اخبار۔کوم۔  جملہ حقوق بحق عالمی اخبار۔کوم محفوظ ہیں